Z wykształcenia socjolog (Uniwersytet Warszawski). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu marketingu (Chartered Institute of Marketing) i PR (London School of Public Relations). Zna język angielski i rosyjski. Posiada bogate doświadczenie w pracy w komunikacji, które zdobywała w firmach z branży B2B, FMCG, NGO. Dzięki kreatywności, zdolnościom organizacyjnym i zaangażowaniu, realizowane przez nią działania komunikacyjne odznaczają się wysoką skutecznością i efektywnością.

Swoją karierę rozpoczęła od wdrażania nowej strategii komunikacji wizualnej i projektów społecznych w PricewaterhouseCoopers (PwC). Przez kolejne lata zarządzała zespołem komunikacji w jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce - Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji oraz agendzie ONZ ds. Rozwoju. W firmie Danone realizowała działania z zakresu odpowiedzialności biznesu oraz PR: korporacyjnego i produktowego. Z branżą ochrony środowiska związana jest od 2015 r. Z sukcesem wprowadziła markę ENERIS na polski rynek czyniąc ją jedną z najbardziej rozpoznawalnych w branży. Odpowiada zarówno za wizerunek zewnętrzny (kontakty ze społecznością lokalną, wydarzenia, nadzór nad PR i mediami, projekty społeczne) jak i komunikację wewnętrzną.

Obecnie odpowiedzialna w firmie ENERIS za:
Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
Wytyczanie celów i nadzorowanie prac Działu Komunikacji
Organizacja i udział w wydarzeniach i konferencjach; media relation
Komunikacja i promocja marki ENERIS