Znana sieć handlowa to kolejny partner znany z prowadzenia sieci super- i hipermarketów, który zdecydował się na współpracę w ramach inicjatywy Centrum UNEP/GRID-Warszawa.

Tesco pochwalić się może realizowanymi od lat działaniami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Wśród nich znalazło się miejsce m.in. na działania, mające zwiększyć transparentność w kwestii marnowania żywności oraz minimalizować skalę występowania tego negatywnego zjawiska.

Od roku 2013 firma ta przekazuje nadwyżki żywności na potrzeby organizacji charytatywnych, realizuje rówież program poszerzania wiedzy na temat zdrowego odżywiania.

Tesco deklaruje, że do roku 2025 wszystkie produkty jej marki własnej będą w 100% możliwe do ponownego przetworzenia.

Tematyka żywnościowa - istotna dla budowy gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) będzie jednym z pól współpracy w ramach Partnerstwa.